Daniela Bulířová

V Čechách máme Ježíška

Dárečky rozdané, řízky snědené, kapr v mnoha domácnostech doplaval... Na smrčku pomalu začíná usychat jehličí.

26.12.2017 v 13:41 | Karma článku: 18.96 | Přečteno: 539 | Diskuse

Daniela Bulířová

Čekání na Ježíška

„Maminko, a kdy už přijde Ježíšek?“ Ellenka na mě upřela svá rozzářená očka plná radostného očekávání. „Už brzy. Dneska se ještě vyspinkáš a zítra...“ „Zítra už tu bude?“skočila mi nedočkavě do řeči. „Ano, zítra už přijde.“

28.11.2017 v 20:37 | Karma článku: 11.78 | Přečteno: 388 | Diskuse

Daniela Bulířová

Advent, kdy jsem plakala

Bylo to jednoho sychravého, říjnového odpoledne, kdy jsem se svými dcerkami šla vyvenčit psa. Bylo chladno a tak jsem se těšila, až se vrátíme domů, do tepla. Holčičky se honily se psem, tváře jim zčervenaly a od pus jim šla pára.

26.11.2017 v 12:58 | Karma článku: 19.47 | Přečteno: 639 | Diskuse

Daniela Bulířová

Proč je důležité mít se rád?

Mít se rád...něco tak prostého, přirozeného, chtěného, toužícího, radostného, vrozeného a přesto pro některé z nás tolik složité, zamotané, nemožné, neuskutečnitelné, zraňující.

20.11.2017 v 8:48 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 429 | Diskuse

Daniela Bulířová

Je snadné být šťastný, když....

Je snadné být šťastný, když kolem sebe vidíš rozesmáté tváře svých blízkých. Je snadné být šťastný, když jsi zdravý.

9.11.2017 v 7:36 | Karma článku: 8.56 | Přečteno: 315 | Diskuse

Daniela Bulířová

Kdy jste silní?

Kdy se cítíte být silní? Ve kterých oblastech vašeho života se cítíte sebejistě? Kdy naposledy jste zažili situaci, ve které jste o sobě nepochybovali?

8.11.2017 v 7:07 | Karma článku: 7.41 | Přečteno: 205 | Diskuse

Daniela Bulířová

Strach má každý rodič

Jako mladá (ne, že bych jí už dneska nebyla) jsem se nebála chodit setmělým lesem, tmavými ulicemi spícího města. Nebála jsem se jít po tmě na záchod, ani sednout na stopa k cizímu člověku do auta.

7.11.2017 v 23:02 | Karma článku: 17.28 | Přečteno: 530 | Diskuse

Daniela Bulířová

Setkání s andělem

„Slečno, vy jste anděl,“ řekl a přitom klopil zrak stranou. „Jak jste na to přišel?“ podívala se na něj přímo.

7.11.2017 v 18:26 | Karma článku: 9.93 | Přečteno: 431 | Diskuse

Daniela Bulířová

Nebojte se říct si o to, co chcete.

Někdy se můžeme cítit zranění. Smutní, uplakaní, nešťastní. Někdy se nám život pod rukama roztříští na milion kousků jako křišťálová sklenka nedopatřením shozená z okraje stolu.

12.10.2017 v 22:17 | Karma článku: 9.80 | Přečteno: 367 | Diskuse

Daniela Bulířová

Jaké to je, když v životě uklouznete po medvědím lejnu?

Možná vás některé zklamu, ale po medvědím exkrementu jsem neuklouzla. Jen mě tak napadlo toto přirovnání při povídání si s kamarádkou.

28.9.2017 v 18:56 | Karma článku: 9.65 | Přečteno: 474 | Diskuse

Daniela Bulířová

MUSÍM, protože CHCI!

Na první pohled v nás slovo „MUSET“ zabíjí kreativitu a svobodu. Jestliže něco „MUSÍM“, pak to musím udělat, ať chci nebo nechci, ať se mi to líbí nebo ne, ať s tím souhlasím, či nikoliv.

28.9.2017 v 14:34 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 213 | Diskuse

Daniela Bulířová

Proč nemůžeme ostatní naučit to, co sami neznáme?

Představte si situaci, kdy přijdete na svoji první hodinu angličtiny k němu, kdo o sobě tvrdí, že je lektor, a že vás úskalím poznávání cizího jazyka úspěšně provede.

24.9.2017 v 9:38 | Karma článku: 10.11 | Přečteno: 363 | Diskuse

Daniela Bulířová

Jak snadné je BÝT ŽENOU?

Byla-li naše matka ženou ve své pravé podstatě, pak pro nás není obtížné projevovat svoji ženskost. Ukazovat světu svoji jemnou stránku. Být silnou a zároveň křehkou.

22.9.2017 v 22:54 | Karma článku: 8.94 | Přečteno: 469 | Diskuse

Daniela Bulířová

Odpověď máš vždy v sobě

Ať už hledáte odpověď na cokoliv ve vašem životě, vždy se ta správná odpověď nachází uvnitř vás. Vaše duše, vaše vnitřní já přesně ví, co je pro vás dobré a co ne.

22.9.2017 v 13:15 | Karma článku: 8.46 | Přečteno: 272 | Diskuse

Daniela Bulířová

Magické okamžiky vašeho života

Někdy se stane, že se i docela obyčejný den stane neobyčejným. Že se zcela obyčejná chvíle stane výjimečnou.

21.9.2017 v 22:09 | Karma článku: 7.84 | Přečteno: 157 | Diskuse

Daniela Bulířová

Neříkej mi pucíku!

Právě jsem si vzpomněla na to, jak mi při psaní knihy, korektorka Vlaďka napsala e-mail, že neví, co jsem myslela slovem "zabubat". No, já jsem tím přeci myslela, normálně se zabubat.

14.9.2017 v 11:00 | Karma článku: 12.54 | Přečteno: 503 | Diskuse

Daniela Bulířová

Dopis všem maminkám

Jsem matka. Vždycky jsem jí chtěla být. Toužila jsem po velké a šťastné rodině. Jsem matka a zároveň se jí učím každý den být.

12.9.2017 v 10:37 | Karma článku: 18.16 | Přečteno: 745 | Diskuse

Daniela Bulířová

Nežijte život nanečisto!

Nevytvářejte si svá „AŽ“ a nečekejte na ně Až budu dost stará, až zhubnu, až se přestěhujeme, až dostuduju, až získám novou práci. Kolik takových „až“ jste si už za svůj život stihli dobrovolně udělit?

11.9.2017 v 15:19 | Karma článku: 10.36 | Přečteno: 324 | Diskuse

Daniela Bulířová

Nebylo to snadné, ale stálo to za to!

Je snadné schovávat se za slovíčko "nemůžu". Je snadné přehazovat odpovědnost za vlastní život na někoho jiného. Je snadné žít životy jiných lidí. Je snadné nepřemýšlet nad tím, co od života chci.

8.9.2017 v 20:26 | Karma článku: 8.26 | Přečteno: 315 | Diskuse

Daniela Bulířová

Nenechte si nikým ukrást váš sen!

Stála jsem na kopci, obklopená všeobjímající krásou stoletých lip. V korunách stromů štěbetali ptáci a listy si v tichém šumění vyprávěly příběhy, které zde, pod klenutými korunami stromů, zanechali ti, co tu byli přede mnou.

1.9.2017 v 16:46 | Karma článku: 9.20 | Přečteno: 282 | Diskuse
Počet článků 28 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 397

Jsem maminkou pěti dětí, lektorkou, koučkou, autorkou knihy Cesta ze dna vzhůru.
Nejsem žena, kterou lze strčit do škatulky. Jsem živel. Miluji život a vše co přináší. To dobré, i to špatné.

Život je cesta, po které stojí za to jít.