Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Vsak je to videt na urovni vsech ceskych presidentu. Jen u toho prvniho jsou v tom nevinne. ten byl samouk.

0 0
možnosti
LJ

Můj spolužák ze střední školy je učitelem hudby, houslista. Jednou mu řekl ředitel hudebky: Na příští školní rok se přihlásilo velmi málo dětí na housle a hodně na kytaru, buďto tě propustím nebo se naučíš na kytaru. Zvolil to druhé, během prázdnin zvládl základy a začal učit, děti i sebe. Pilně cvičil a jelikož hlasem i vizáží připomínal našeho jednoho populárního písničkáře, začal ho na různých besídkách velmi zdařile imitovat. Děti i rodiče byli spokojeni s úrovní výuky a zdárně to dotáhl do důchodu.

0 0
možnosti
Foto

Úžasná ukázka toho, že když člověk využije příležitosti, která se před ním ukáže a udělá všechno, co je v jeho silách, otevřou se před ním další a další dveře :) Ladislave, děkuji za krásný komentář.

0 0
možnosti

"Nemáte ani tušení, že váš lektor je člověk, který toho o angličtině ani sám příliš neví. Nastudoval prvních pár lekcí, aby byl o nepatrný krůček před vámi, před svým žákem. Za hodinu výuky si naúčtuje, podle nálady a falešného sebevědomí 250,- až 500,-Kč." Nezlobte se, ale opravdu nevěřím tomu, že byste se s tímto případem někdy setkala. Byť chápu, že jste na něčem potřebovala rozvinout článek, ale tohle mi přišlo poněkud laciné.

0 0
možnosti
Foto

Jane, setkala jsem se s učitelem, který byl vždy o jednu lekci napřed před studenty. Chápu, že vám to může připadat laciné. A pravdu máte, na něčem jsem to "rozvinout" musela :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 407x
Jsem maminkou pěti dětí, lektorkou, koučkou, autorkou knihy Cesta ze dna vzhůru.
Nejsem žena, kterou lze strčit do škatulky. Jsem živel. Miluji život a vše co přináší. To dobré, i to špatné.

Život je cesta, po které stojí za to jít.

Seznam rubrik