Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I83v22a 20M30a58r36k76o82v21á

8. 11. 2017 19:16

Kdysi jsem se ptala jedné paní, kdy člověk přestane mít konečně starost o svý děti? A ta moudrá stará dáma se usmála a pravila: "O svý děti se přestaneš bát ve svých 80 letech. Protože umřeš." Děkuju za Vaše články, Danielo, ať se Vám daří:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, já děkuji vám. To, co jste napsala, je krásné :) a zároveň děsivé, tím dobrým způsobem. Ale je to pravda pravdoucí. Já si zase říkám, že u nás doma nevylezeme z puberty 20 let, tak to se mám na co těšit :D Nejstarší dceři je 14 a nejmladšímu synkovi 3,5 :D

0 0
možnosti

Rozumím, jako mama to mám šťastně za sebou, jako babička teprve před sebou.

1 0
možnosti
Foto

Danielo, moc dobře vím, o čem píšete. Je to přirozené a umět si říct dost, dá fušku. Nyní jsem babička v očekávání a už se mi opět honí přehnané myšlenky hlavou. Proto moc děkuji za článek;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, jsem ráda, že se vám článek líbil. Přeji krásné čekání na vnoučátko :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 407x
Jsem maminkou pěti dětí, lektorkou, koučkou, autorkou knihy Cesta ze dna vzhůru.
Nejsem žena, kterou lze strčit do škatulky. Jsem živel. Miluji život a vše co přináší. To dobré, i to špatné.

Život je cesta, po které stojí za to jít.

Seznam rubrik