Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ráda jsem si vás přečetla, i chuť na čokoládu vzápětí přišla;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Těší mě, že v tom nejsem sama :)

0 0
možnosti
DS

Tak jsem na Vás právě zanevřela! Nejen, že máte 5 dětí a já stihla jen 3, nejen, že skvěle vypadáte i přesto, že máte 5 dětí, ale ještě si můžete dovolit sníst půlku tabulky čokolády na posezení a já ne.;-€. Ne, samozřejmě, že Vám to přeju (fňuk) a těším se na další Váš další blogR^

1 0
možnosti
Foto

Milá Dášo, musím se přiznat, že jsem se v první chvíli opravdu lekla! Zanevřela? A proboha za co?? Ale pak jsem se musela smát :D A je to přesně tak, jak píšete. Já jsem si skutečně "dovolila" sníst tu čokoládu :D A je mi upřímně jedno, že se nejspíš každý čtvereček (ony to byly spíš bubliny) té čokolády zapíše neodvratně do mého břicha, zadku a snad i stehen :D Sama víte, že s armádou dětí, a tři jsou taky smečka, se naběháme víc než dost! Kdybych Vás měla vedle sebe, nabídla bych Vám tu druhou půlku tabulky;-) Děkuji!

0 0
možnosti
JZ

Já zase už řadu let chodím po horách. Ano, je to velmi krásné, ale taky úmorné a o nervy. Nikdy v životě jsem nelitoval toho, že jsem na hory začal jezdit. Ale úplně chápu, že ne každého baví se lopotit s batohem někde do kopců a raději jede na chalupu nebo k moři. Každému podle přání.

2 0
možnosti
Foto

I hory jsou krásné a zároveň náročné. Přeji Vám mnoho dalších kilometrů a "odlehčený" batoh ;-)

0 0
možnosti
MV

tesim se na dalsi blog s druhou pulkou cokolady

1 0
možnosti
Foto

Marku děkuji. A čokoláda bude ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 407x
Jsem maminkou pěti dětí, lektorkou, koučkou, autorkou knihy Cesta ze dna vzhůru.
Nejsem žena, kterou lze strčit do škatulky. Jsem živel. Miluji život a vše co přináší. To dobré, i to špatné.

Život je cesta, po které stojí za to jít.

Seznam rubrik